Messeannoncering

Online Messeannoncering – Hver meter på messen tæller

Målrettet annoncering til messedeltagere imens de står på messen og venter på at blive inspireret.

Bliv set

Være tilstede online, på messen

Annoncering direkte til kundens mobil

Vi opsætter en kampagne der viser det du tilbyder frem, til de rigtige mennesker – uanset om det er for at øge kendskabsgraden, skabe direkte salg eller for at starte en dialog mens I står på messen

Ram de helt rigtige mennesker

Kampagnen tilpasses så vi kun rammer dem som faktisk er tilstede på messen og i de dage hvor jeres messe løber af stabelen. Det sikrer at annonceringen er relevant og flere på messen ser jer og opdager hvad I tilbyder.

Bliv husket – også efter messen

Der kan annonceres før, under og efter messen – en mulighed, som gør at du kan varme målgruppen op allerede inden messen er begyndt, sikre flere besøgende på jeres stand under messen (og nå ud til mange flere end I ellers har mulighed for) og følge op i perioden efter messen er slut – for at være top of mind og få endnu flere leads til at kontakte jer

Bliv synlig i en ny dimension

Vil du brænde igennem med dit produkt eller ydelse til en messe?

Vi kan sende en annonce direkte ind i deltagernes telefoner mens de er tilstede på messen. Det vil sige at vi kan lave super-relevant markedsføring til den helt rigtige målgruppe – mens de faktisk er i købehumør og er åbne for nye idéer.

Tilstedeværelse på messen spiller en vigtig rolle, men det er svært at sikre at alle messedeltagere besøger din stand – eller i det hele taget hører eller ser dit budskab. Med online messeannoncering, kan du komme meget bredere ud og målrette dit budskab som du ønsker.

fair
Lavet direkte til messer – i hele verden

Nemt, ligetil og skræddersyet til dit behov

Maltes Marketing har lavet en helt specifik pakke med online markedsføring, skræddersyet til messer hvis du gerne vil have flere henvendelser. Den er lavet i 3 niveauer – så du kan starte billigt og skrue op for blusset over tid. Eller starte direkte – lige på og hårdt, hvis du vil ud over stepperne.

Simple priser

Uden lange bindinger og snørklet marketingsnak

Vi tror på det lange og tætte samarbejde og på at gøre det man er bedst til. Vi binder dig ikke – du får en fast månedspris og kan til enhver tid sige op (løbende måned + 30 dage) eller du får en fast pris på en opgave – fx. en eller flere messer.

Vi laver alt det markedsføringstekniske og du gør os klogere på dine klienter og behandlinger – så lader vi bureausnak, teknisk fnidder og fancy marketingsord blive hjemme.

fair2
Bliv messens midtpunkt

Tilstedeværelse og synlighed er endnu vigtigere i dag

Messeannoncering

Hvad får du ud af online messeannoncering?

Få mere ud af din investering i messen

Når du alligevel bruger penge på stand, messeudstyr, reklameartikler, medarbejdere og diverse roll-ups mv. kan du sikre at du får mere ud af din investering, ved at få flere mennesker til at se dit budskab.

Få flere besøg på din stand

Hvis du ønsker kan vi opsætte annoncen så den f.eks tilbyder en særlig fordel, rabat eller deltagelse i en konkurrence hvis de kommer forbi jeres stand – eller bare gør opmærksom på hvad I tilbyder.

Følg automatisk op på alle messedeltagere

Alle som har set dine annoncer før eller under messen kan vi sende en annonce til efter messen og f.eks samle op i en Lead formular, forsøge at få dem ti lat ringe eller kontakte jer via jeres website.

Hvor som helst i verden!

Alle messer i verden kan som udgangspunkt annonceres til – uanset om du er aktiv i Danmark, Tyskland, USA eller et helt andet sted.

Opsamling af Leads

Hvis I arbejder med opsøgende salg til leads, kan vi lave annonceringen som Lead-formularer, der samler kontaktdata op, som I efterfølgende kan tilgå og anvende.

Større kontaktflade

Når vi både er fysisk tilstede med en stand, har reklameartikler og kombinerer det med annoncering før messen overhovedet starter, annoncerer til besøgende mens de er der og følger op efterfølgende, øger vi chancen for at potentielle kunder fanger og handler på vores budskab.

Hvad er inkluderet i Messeannoncering?

  • Personlig kontakt:
    • En samtale hvor vi taler om hvad I tilbyder og hvad der skal præsenteres for kunden
  • Annoncer:
    • På alle jeres primære ydelser (max 5), søgeord og byer i lokalområdet
  • Hjælper:
    • Rådgivning og sparring igennem hele processen
  • Kontrol:
    • Vi skriver et udkast til alle annoncer, og I godkender indhold før det bliver sendt ud i verden 🙂
  • Teknik:
    • Hjælp til installation af Facebook Pixel og sporing
  • Kontooprettelse:
    • Oprettelse af annoncekonto på Google og en Facebook Business Konto (hvis I ikke har en)
  • Facebook side:
    • Hjælp til at starte en Facebook side (bruges som afsender af jeres annoncer)
  • Vi tager os af det:
    • Månedlig justering, forbedring og optimering af annoncer
  • Fornyelse og forbedring:
    • Løbende vedligeholdelse og tilføjelse af nye tiltag og opdateringer
  • Budget:
    • Vi sætter et budget på Facebook/Google som passer jer. Kan ændres efter behov
  • Super service:
    • I kan både ringe og skrive med spørgsmål og forslag - i al den tid vi samarbejder
Proces

Hvordan er processen for opsætning af dine annoncer?

Vi følger en super-simpel og effektiv proces, som vi har brugt mange gange, til at skabe resultater for vores kunder

Møde

Vi tager et møde og taler om hvilke messer du gerne vil på, hvad der vigtigt for dig, hvad du har prøvet før, hvem du fokuserer på af kunder og hvilke budskaber du gerne vil ud med.

Opsætning

Vi sætter alt det tekniske op, opretter annoncekonti, laver sporing, skriver annoncer, opsætter budgetter osv. Du får selvfølgelig lov til at godkende annoncer, før vi sender dem ud i verden.

Drift

Vi passer det hele og vi taler løbende sammen om udbyttet, mulige forbedringer, nye messer mv. Vi sørger for at annoncerne kører og justerer og forbedrer hver måned. Du tager dig bare af kunderne som du plejer.

Maltes Marketing står for al annonceopsætning, tekster og alt det tekniske med annonceringen - du sparer en masse tid samt penge og kan fokusere på din virksomhed og kundernes behov

FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Kan det virke for min forretning?
Sandsynligvis – vi har mange rigtig gode cases, og lever af at kunne levere for vores kunder. Lad os tage en snak om jeres ydelser, udfordringer og målgruppe – så rådgiver vi gerne før du beslutter dig.
Hvad inkluderer tilbuddet ikke?
  • Alt forbrug på annoncer også kaldet ad-spend, skal I selv betale udover. Budgetter vælger vi sammen og kan altid justeres op og ned fra din side. Betales direkte til Google og Facebook med dit betalingskort
  • Andre ydelser end det beskrevne.
  • Programmørarbejde.
Hvem ejer dataene?
I ejer alle jeres annoncer, data, salg og kunder. Jeg laver også kun annoncer på jeres konti, som I bestemmer over.
Betingelser
  • Priser er eks moms
  • Udgifter til annoncering betales af kunden separat
  • Vores Betingelser godkendes ved bestilling
Garanterer vi at du får resultater?
Vi gør altid vores allerbedste for at hjælpe med at markedsføre din forretning. Vi ved også godt at jeg ikke tjener penge på jer i fremtiden (der er ingen binding!), hvis ikke I får resultater. Vi lever af at skabe gode resultater, og sigter altid på et LANGT og TÆT samarbejde, til glæde for begge parter.

Vi tager dog ikke ansvar for hvad I får af resultater, da der er alt for mange faktorer som spiller ind, som vi ikke har indflydelse på f.eks jeres salgsevner, konkurrencesituation, lovgivning, programmørarbejde, fejl i software, hacking, menneskelige fejl og mangler, prissætning af jeres produkter, kundeinteresse, manglende lager/levering og meget andet.

Se vores Ansvarsfraskrivelse for detaljer.

Hør mere om mulighederne med messe
annoncering

Du er også mere end velkommen til og give mig et kald på +45 53 65 61 22

Kontakt

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.